Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2016 20:15 - Медитация и молитва върху слънцето
Автор: ekaterinara Категория: Технологии   
Прочетен: 623 Коментари: 0 Гласове:
0



Виолета Христова 24 март в 06:58

Аз мога да дам на вашето същество допълнителна енергия и жизнена сила.
Възлюбеният Хелиос, 23 декември 2008 г.
АЗ СЪМ Хелиос, дошъл при вас в този ден, когато голяма част от човечеството, живееща в северното полукълбо изпитва недостиг на слънчева енергия.
Какво пък, това е закономерно. И то е обусловено от годишния цикъл.
Дойдох да ви дам частица от моята радост и да изпълня вашите сърца с любов и нежност, които така не ви достигат в тези зимни дни.
Дойдох също да ви кажа, че колкото и безизходно да изглежда понякога вашето положение във физическия свят и колкото и да ви подтиска обкръжаващата обстановка, всичко може да се промени и всичко може да се поправи.
Светът, в който живеете е послушно оръдие във вашите ръце. И вие просто трябва да си спомните, че сте богове и сами сте създали вашия свят по свой образ и подобие. И сега, след като разбрахте, че някои неща могат да се променят, трябва без да губите време да се захванете за работа и да започнете процеса на промените. Веднага щом идеята за промени овладее съзнанието на достатъчно голямо количество индивиди, тези промени започват да изкристализират във вашия физически свят от по-фините светове на мислите и чувствата. Затова няма защо да се бавите. И аз ще ви помогна в процеса на промените.
Когато не ви достигат радост, бодрост, слънце, вие можете да се обръщате за помощ към мен. Защото аз мога да дам на вашето същество допълнителна енергия и жизнена сила.
Трябва да излезете на слънце или да си представите, че стоите под лъчите на слънцето, което свети над вас от Небесата. И когато почувствате с цялото си същество излъчващата се от слънцето топлина и енергия, трябва да ме помолите:
“В името на АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, възлюбени Хелиос, моля те да изчистиш моята аура и моите чакри от всичко, което не е от Бога, моля те да изпълниш моето същество с твоята енергия, енергията на слънцето».
Можете да правите този призив всеки ден, по всяко време на денонощието, но най-ефективен е той, когато слънцето се намира в зенита и когато сте устремени с цялото си същество към слънцето.
Мога и съм способен да ви помагам и да откликвам на всеки ваш призив винаги, когато се обръщате към мен.
И аз също така много добре разбирам, че понякога ви е толкова трудно, че нямате сили дори да отправите призив. В такъв случай мога да ви посъветвам да държите пред очите си снимка на изгряващо слънце или каквото и да е изображение на слънцето. Слънцето играе много голяма роля във вашия живот и в живота на всички живи същества. Затова медитацията върху образа на слънцето ще ви бъде много полезна и ще ви придаде сила.
Дръжте на работното си място или в жилището си снимка на слънцето.
Всичко около вас ви оказва много по-голямо въздействие, отколкото можете да си предствите. Затова ограждайте се с правилни образци, старайте се да се намирате в хармонична обстановка и тогава много ваши психологични проблеми или ще ви напуснат съвсем, или ще отслабнат до такава степен, че няма да ви подтискат.
Аз винаги се стремя да оказвам цялата възможна помощ на всички живи същества. И когато мислите, че никой не ви наблюдава, вие грешите - аз обичам да надзъртам подир вас, обичам да галя и милвам вашите лица.
Навярно вие дори не подозирате, че вашето слънце е не само източник на енергия в нашата слънчева система, но то е също така ваш приятел и помощник.
Аз одухотворявам физическото слънце и стоя зад проявеното слънце. Ето защо, от това доколко ще можете да установите ваши лични взаимоотношения със слънцето и с мен, зависи доколко ще можете да провеждате във вашия свят Божествените принципи. За да носите Светлина във вашия свят, трябва да постигнете съзвучие със Светлината. Най-лесно да се прави това, е като постигнете съзвучие с мен. Аз реално съм ваш приятел и помощник по Пътя.
Славете ме, славете всеки изгрев, наслаждавайте се на моята топлина и светлина винаги когато имате възможност.
Сега моите лъчи светят по друг начин. Сега моите лъчи събуждат във вас вашата Божествена природа. И вие навярно сте започнали да забелязвате, че дори непродължителното стоене на слънце през деня ви дава прилив на сили и енергия.
Просто моето светене се промени. Вашите учени скоро ще открият в моя спектър на светене тези характеристики, които са се променили, но не познавайки Божествената наука, те едва ли ще могат да обяснят какво означава това.
Аз трябва също да ви предупредя, че се увеличи интензивността на моите лъчи, особено на невидимата част от спектъра. И затова доста продължителното стоене на слънце може да навреди на вашия организъм.
Има някои индивиди, които се боят от моите лъчи и се крият от мен. Интуитивно, подсъзнателно те разбират, че има нещо в тях самите, което не им позволява да общуват с мен и да стоят на слънце. Аз им действам угнетяващо, защото тяхната и моята природа се отличават твърде много една от друга.
Земята като планета позволява съществуването на много, напълно различаващи се същества. И не всички от тези същества следват курса, определен за планетата Земя.
Тъй като нашата среща наближава своя край, аз бих искал още веднъж да ви напомня, че в мое лице вие ще намерите надежден и искрен приятел, стига само да се обърнете към мен. Дори мисленият образ за мен, образът на светещо огнено кълбо, е способен да внесе в много от вас увереност и бодрост и да даде така необходимия ви прилив на сили.
АЗ СЪМ Хелиос, с любов към вас.
http://sirius1-bg.net/sirius/dict11/4helios231208.html
Татяна Микушина




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ekaterinara
Категория: Технологии
Прочетен: 483437
Постинги: 216
Коментари: 0
Гласове: 991
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031