Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2017 15:18 - Като дете:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 3151 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И като малко дете ще плача, 
и ще се тръшкам и ще ме боли ... 
заради това, че за близките си нищо не знача,
сърцето ми без спирка и днес кърви. 
Бих се сринала до основи, да, 
Бих убила всичко в себе си за миг .. 
Няма я до мен - майчината ръка, 
бащиния лик. 
Някой от тях чува ли как крещя?? 
Никой не чува. Не!
От болката си в ляво до днес - сълзя. 
Питам как не загина това мое сърце?!?

image



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Не
02.06.2017 17:24
Не ми се вярва, че наистина не значите. Само живо сърце боли. Само любещи очи плачат. А който люби, намира любов.
цитирай
2. ok3223 - Страшнооо
03.06.2017 11:31
Не ми се вярва нищо да не значите...
за майка и баща ....
Сигурно сте в грешка ...
Не избързвате ли с изводите?
цитирай
3. danig - Не ми се вярва нищо да не значите. . . ...
03.06.2017 14:44
Не ми се вярва нищо да не значите...
за майка и баща ....
Сигурно сте в грешка ...
Не избързвате ли с изводите?
-
Не.
Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175463
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270