Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2018 19:44 - Големите брачни двойки във Вселената
Автор: hloris Категория: Изкуство   
Прочетен: 2956 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Шест големи брачни Двойки крепят отделните хора,човечеството и Вселената.
Ето как :

                       СИЛА + КРАСОТА
Силата без Красотата става опасна,а Красотата без Силата -ненужна..
Тъй гдето те двете една без друга не могат.


                    ВЗЕМАНЕ+ ДАВАНЕ
Ако само вземаш,без да даваш,неминуемо ще се пукнеш като балон.
Ако само даваш,без да вземаш,скоро ще се свършиш до нулата.


                   СЛОВО+ ВЯРА
Ако говориш без Вяра,това ще те направи жертва на собствените ти лъжи.
А голата Вяра,без собствено мнение,ще те направи глупак.

       
                    РАБОТА+ ОТДИХ
Напрягането без отпускане води до скъсване.
А отпускането без напрягане -до угасване.


                    СВОБОДА + ЛЮБОВ
Свободата ражда новите идеи,които Любовта съчетава и опложда.
Така се осъществява създаването на нещата.


                    ВДЪХНОВЕНИЕ+ РАЗУМ
Вдъхновението те повдига на своите криле,до небесата и до Бог,
а Разумът ти помага да снемеш на земята частица от видяното там и да го приложиш на
практика.

                 



Гласувай:
13



1. milady - интересно и мъдро!! ...аз съм тук..хооп..**))
12.11.2018 19:57
СВОБОДА + ЛЮБОВ
Свободата ражда новите идеи,които Любовта съчетава и опложда.
Така се осъществява създаването на нещата.
цитирай
2. missana - Мистично е!
13.11.2018 00:18
Не бях се замислял над тези комбинации, но импонира тълкуването им. Благодаря ти, Хлорис!
цитирай
3. hloris - Юлия,и на мен това ми е любимото! :)
13.11.2018 22:21
milady написа:
СВОБОДА + ЛЮБОВ
Свободата ражда новите идеи,които Любовта съчетава и опложда.
Така се осъществява създаването на нещата.


Вкусът ни май е еднакъв.
Любовта може да живее само свободна...тогава може да се превърне в истински творец-съзидател.
цитирай
4. hloris - И аз ти благодаря!
13.11.2018 22:24
missana написа:
Не бях се замислял над тези комбинации, но импонира тълкуването им. Благодаря ти, Хлорис!


Не съм ги измислила аз.
Мисля,че при по-задълбочен прочит съдържат основните природни закони,които ние толкова често пренебрегваме.А те са в основата на самия Живот!

Извинете ме с Юлия за закъснелите ми отговори,но имах малко реални,неотложни ангажименти.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196040
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031